Exit Rutte biedt nieuwe kansen!

12 juli 2023

Exit Rutte biedt nieuwe kansen!

Het kabinet is gevallen. Rutte gaat eindelijk vertrekken. Ondanks dat ik blij ben dat dit kabinet is gevallen, is de reden erg zorgelijk. Het laat zien dat deze machthebbers elke kans aangrijpen om de tweedeling in ons mooie land te vergroten.

Dit kabinet had al moeten vertrekken toen er een keihard rapport over Groningen lag. Maar de VVD kiest ervoor om een kleine groep mensen de schuld te geven van alle problemen, problemen die de VVD samen met CU, CDA en D66 gecreëerd heeft.

Goed nieuws is dat wij een kans krijgen om Nederland weer sociaal, eerlijk en verdraagzaam te maken. Een land waar de overheid naast en niet tegenover de mensen staat. Een land waar iedereen zonder zorgen boodschappen kan doen en de zorg krijgt die nodig is. Een land waar de sterkste schouders de zwaarste lasten dragen.

Dit is onze kans om op te komen voor Nederland.
Daarom doe mee !!!
Word lid !!!

De SP kiest voor verandering. Nederland moet eerlijker. Een land op basis van menselijke waardigheid, gelijkwaardigheid en solidariteit.

Dat kunnen we niet alleen. Wacht niet langer en steun ons door lid te worden. Want met hoe meer we zijn, hoe sterker we staan!

Jaswinder Singh, voorzitter SP afdeling Utrecht